2016/03/17

Bandamka - mój dodatek do ubioru.


Hej :)
W dzisiejszym poście trochę o chustkach "bandamkach". 
Osobiście uwielbiam je nosić, zwłaszcza gdy moje włosy są niesforne i nie mam pomysłu na fryzurę. Do bandamki noszę rozpuszczone włosy, kok, najczęściej kucyk. Uwielbiam nosić bandamki,nie tylko standardowe kolory : czerwone i czarne. Są one dla mnie dodatkiem do ubioru. Mogę mieć najzwyklejszą bluzkę,zwykłe jeansy, lecz bandamka dopełnia tą stylizację i przez to nie jest nudna, przede wszystkim ja się nie czuję nudna.



 Kiedyś będąc w pracy usłyszałam od dziewczyny "no nie mogę się na Panią napatrzeć, super Pani wygląda w tej bandamce, ale ja bym się nie odważyła jej założyć."  Dlaczego ?. Zostawiam odpowiedz Wam. Dlaczego mało osób je nosi .? Może nie chcą po prostu rzucać się w oczy, nie chcą żeby ktoś tak jak na mnie zawiesił oko, mają mało pewności siebie ?. Być może mało osób je lubi ?.  Pomyślcie czasem o sobie, a nie o tym co ludzie pomyślą :)
Bandamki można nosić na nadgarstkach, szyi bądź tak jak najbardziej uwielbiam, na głowię :) 


  



 W najbliższym czasie na pewno jeszcze dokupię sobie kilka innych kolorów :) Bandamki znajdziecie np. w "New Yorker" cena 9.95 !

Do następnego ! :)



3 komentarze:

  1. Uwielbiam taki styl, niestety nie wyglądam w nim najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie bandamki prezentują się świetnie! Super post, fajnie się czyta. Poza tym bardzo ładny wygląd bloga :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako facet również nosze bandamki, fajny dodatek i przyznam dość niecodzienny u płci brzydszej :)

    OdpowiedzUsuń