2016/03/14

FRĘDZLE - nadal hit !





Dookoła coraz więcej frędzli. Znajdziesz je wszędzie i na prawie każdej części ubioru. Torebki, buty, kurtki, kamizelki ,narzutki, spódnice, sukienki, bluzki. Jak i dodatki: paski, naszyjniki itd. zwłaszcza w strukturze zamszowej, taka mi się najbardziej podoba !. Kto wie gdzie jeszcze niedługo zagoszczą.
Osobiście niedawno kupiłam sobie kurtkę z frędzlami, o kolorze jasnego beżu, wpadającego w szary kolor. Natomiast parę dni temu zakupiłam buty, a dokładnie sandały z frędzlami, ton ciemniejszy od kurtki :). Wiem, że ten trend już dawno wszedł do mody, ale dopiero niedawno do mnie przemówił.


H&M


Stradivarius



 Zara

A Waszym zdaniem frędzle są nadal ok, czy uważacie, że za dużo ich trochę ?. Dla mnie ok, lecz z umiarem.

                                               sandałki - Deezee 119 zł


                                              kurtka - New Yorker 259 zł



      Inspiration




 

Do następnego :) !

3 komentarze:

  1. Osobiście podobają mi się frędzle, ale tylko na butach :)sandałki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię frędzle ale z umiarem a ta kurtka jest boska. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. frędzle są cudowne! mogłabym je mieć wszędzie, oczywiście nie naraz :D

    OdpowiedzUsuń