2016/03/03

Witam :) forgetstylee.

 Witam Was !

Jest to dopiero mój pierwszy post na tym blogu ,także proszę o wyrozumiałość :)
Powiem parę słów o sobie,dlaczego założyłam tego bloga,skąd wzięła się nazwa i oczywiście o czym będzie ten blog.
Mam na imię Karolina i pochodzę z Częstochowy. Mam 22 lata, natomiast jeszcze nie skończone .:) Pracuję w sprzedaży, w jednej z niemieckich firm odzieżowych,ale o tym kiedyś indziej . Z zawodu jestem fototechnikiem,dorabiam sobie poprzez robienie plenerowych sesji zdjęciowych, głównie dziewczyną , ale zdarza mi się także fotografować zakochanych . <3
Dlaczego taka nazwa? Myślałam o krótkiej,łatwo zapamiętywalnej nazwie, ale oczywiście z racji tego, że ostatnimi czasy blogosfera się rozwinęła, mój login był zajęty :) Odkąd pamiętam, wszystkie moje loginy gdziekolwiek coś założyłam nosiły nazwę "forget". Z racji trudnych chwil,momentów w moim życiu po prostu jak sama nazwa mówi, chciałam zapomnieć :) Dalsza część nazwy bloga po prostu styl,moda czyli to czym większość kobiet się interesuje.
Dlaczego założyłam tego bloga?
Juz od dłuższego czasu się za to zabierałam,bez skutków .Z racji dużej ilości wolnego czasu zakładam tego oto bloga,który uzupełni luki w moim życiu , pozwoli mi poznać dużo ciekawych ludzi, być może nawet zawrzeć przyjaźnie :).
Blog będzie o tematyce najbardziej lubianej przez kobiety i nie tylko:
moda, kosmetyki,make up, podróże, metamorfozy,stylizacje, fitness, książki , oraz będę tutaj umieszczać zdjęcia z sesji zdjęciowych różnych osób, jak i oczywiście swoich. Na blogu zamierzam wrzucać dużą ilość zdjęć ponieważ wiem to po sobie , wchodząc na inne blogi lubię jak tych zdjęć pod postem jest jak najwięcej oczywiście bez przesady :)
Zapraszam także do wysyłania maili na adres: forgetstylee@onet.pl z pytaniami o sprawdzone kosmetyki, ubrania, porady a także z innymi pomysłami na bloga – jestem otwarta na Wasze pomysły.

Dzięki ! do następnego :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz