2016/03/09

Mój codzienny make up .


Hej :)

Dzisiaj notka o moim codziennym makijażu, np. do pracy, na spotkania ze znajomymi itp. Do makijażu używam zwykłych drogeryjnych kosmetyków, w dobrych cenach. Większość z nich jest trochę zmolestowana, bynajmniej widać, że faktycznie je używam :).

Krok 1 - baza pod makijaż
Używam zwykłego kremu (żelu), kupionego w Avon "Avon care" odświeżająco-matujący za niecałe 9 zł. Bardzo dobrze sprawdza się na mojej skórze. Natomiast gdy chce,żeby mój makijaż wytrzymał troszkę dłużej (imprezy) nakładam bazę pod makijaż "Veryme" również z Avon, cena około 15 zł.



Krok 2 - twarz
Od bardzo bardzo dawna, od czasów technikum używałam podkładu, raczej każdej kobiecie znany "Affinitone" z Maybelline. Niedawno stwierdziłam,że już mi się znudził i szukałam czegoś innego. Upolowałam u siebie w drogerii podkład z Eveline cosmetics "art scenic" cena około 14 zł , kupiłam go do przetestowania. Bardzo przypadł mi do gustu, używam go ponad miesiąc czasu. Ma on za zadanie zakryć niedoskonałości, tzw. kryjący podkład. Czasem mieszam go z Revlon Colorstay w małych proporcjach. Cena ok 60 zł, przez Allegro za około 25 zł. Sama byłam zdziwiona tak niską ceną w Allegro, składniki podkładu takie same, różnica w cenach diametralna. Następnie nakładam dwa korektory. Jeden w zwykłym beżowym odcieniu z Avon, cena około 15 zł. Drugi różowy, z racji wyeliminowania sińców pod oczami z Wibo za około również 15 zł. I na końcu oczywiście puder. Ja używam już któreś opakowanie z kolei, pudru z Bell, dostać go można np. w biedronce za około 15 zł. Do wszystkich czynności używam oczywiście pędzli, bądź gąbeczki "Beauty blender".








Krok 3 - oczy
 Aktualnie namiętnie używam cieni z Avon,o kolorach raczej neutralnych ,widać którego najbardziej :) . Cena myślę około 20 zł, dokładnie nie pamiętam, dawno je kupowałam. W kąciki oka ,pod łukiem brwiowym i nad górną wargą nakładam rozświetlacz z Bell. Cena około 15 zł w Rossmannie. Tusz do rzęs przez dłuższy czas, około rok używałam złotego z Eveline, natomiast od paru miesięcy używam tuszu również z Eveline -  Eveline "Extension Volume 4D" baaardzo go polubiałam :) Cena około 14 zł. Przed każdym tuszowaniem najpierw zakręcam rzęsy zalotką z Douglasa cena około 40 zl, następnie nakładam odżywkę również z Eveline "SOS Lash Booster 5w1" (recenzja niebawem). Naprawdę potrafi zdziałać cuda :) ! Ale o tym kiedyś indziej .
Natomiast z brwiami nic nie robię, jedynie lekko przeczesuje, kształt oraz ich kolor mi się podoba.








Krok 4 - konturowanie 
Na końcu robię konturowanie. Do konturowania używam nowego bronzera z Lovely, na razie się sprawdza, chociaż szukam jeszcze czegoś innego, najlepiej w kremie. (Jeżeli znacie jakiś fajny, nie koniecznie w kremie dajcie znać). Wcześniej używałam z miss sporty, też był całkiem ok.









  Na zdjęciu po lewej wydaje się pomarańczowy, ale w rzeczywistości taki nie jest aż tak pomarańczowy, jak widać na drugim zdjęciu :). Właśnie to mi przeszkadza w bronzerach, przez to nie mogę dobrać idealnego, ponieważ większość ma odcień pomarańczu...Ten jest całkiem okey.

Krok 5 - usta 
W tej sferze lubię szaleć. Lubię mocne kolory, jak i neutralne np. konturówka z miss sporty, której używam już trzecie opakowanie. Cena około 10 zł w Rossmannie. A szminki przeróżne, od intensywnych czerwieni po fiolety,róże,beże :)  
Jak widać większość moich kosmetyków jest z Eveline Cosmetics. Są one dobre jakościowo,moim zdaniem trwałe i w przystępnych cenach.  
 



Do następnego ! :) 

1 komentarz:

  1. Ładny makijaż. Śliczna dziewczyna :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń